torsdag 24 mars 2011

Längtan och skräck...

Idag är det dags för akupunktur igen... 
Har testat en gång tidigare med skräckblandad förtjusning och då var det även med massage och koppning.
Jag är livrädd för nålar men jag försökte tänka bort det och slappna av så gott jag kunde.
Det var otroligt skönt men gjorde även ont,speciellt koppningen eftersom jag har muskelknutar och skit överallt.
Men det var bland det bästa jag gjort och ska fortsätta med det.
Synd bara att det är så dyrt,speciellt behandlingen med koppning/akupunktur.

Efteråt var jag som drogad... yr,trött och som i en annan värld stapplade jag ut till min älskling.
Jag kunde knappt stå på benen så den behandlingen var nog bra för min kropp.
Den reagerade väldigt starkt iallafall. =)

Så nu är jag redo åter igen med dessa nålar...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar