onsdag 6 april 2011

Harmoni...

Var på Harmonimässan i Stockholm i helgen,är underbart att gå där.
Jobbigt för mitt huvud dock men såå värt att få sota för.
Jag testade detoxfotbad denna gång... var riktigt skönt och rekommenderas!!
Blev yr och svimfärdig efter halva tiden men drack mycket vatten så det släppte något.
Förstod att jag hade mycket slaggprodukter och gifter i kroppen, men det roliga var att färgerna i vattnet visade var de mesta av det kom ifrån.
Jag hade mycket från leder och magen och det var klockrent eftersom jag har mycket problem med dessa.

Min dröm är att köpa ett eget detoxfotbad men är dock inte gjord av pengar, så får gå på behandling iallafall 2 gånger per år tänkte jag.
Behöver rensa ur kropp då och då...men skulle gärna vilja bli av med all min vätska som jag även samlar på mig. Inte skoj att vara så plufsig.

Men tycker det är skönt och intressant med alla alternativa behandlingar man kan göra...många som har delade meningar om detta, men jag har testat några och det har bara varit positivt för mig. Det som visas eller sägs har alltid stämt på pricken...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar