måndag 18 april 2011

Helgen som kom och gick...

Oj vilken känslomässig utrensnings helg det blev.
Förstår inte att man får in så mycket skit och som lagras i det undermedvetna.
Jag har kommit långt med det förflutna med skit karlar fast ändå finns det nåt litet därinne som kommer fram då och då..inte bra!!
Men min älskling lyssnar och vill att jag ska få ur mig allt så hoppas bara han orkar stanna kvar...
Problem har vi ju bägge två så det är inte bara jag som är den dryga :))

Men oavsett så är jag lättad att jag verkligen kan häva ur mig mitt skit så man får rensa då och då samt bearbeta sig själv.
Man är som en nyhetsuppläsare fast tristare..bara babblar på,munnen går i ett haha...
Psykologen och demonen i mig har diskuterat med varandra och det gick tillslut...


Har hunnit med en titt på nya Ikea, men var för drygt med allt surr för mitt huvud dock.
En lugn promenad och lunch på Björnön i solen,en bilutflykt i Västerås utkanter samt ett snabbt besök till en stackars otursdrabbad kille på sjukhuset  (fick sjukhusångest redan i hissen) fick avsluta helgen.


Nu en ny härlig vecka på ingående,får man hoppas... :)


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar