söndag 10 april 2011

Medium...

Jag har läst en väldigt bra bok av mediumet Benny Rosenqvist som heter Ljusfolket. Han berättar om livet på andra sidan och mycket mer.
Jag kunde knappt lägga ifrån mig boken,och den var även lättläst.
Rekommenderar den till alla som vill lära sig mer om det mediala osv.




Sen finns det flera medium i Sverige som är riktigt duktiga...
Jag försöker hitta nån som jag kan gå på privatsittning hos,jag lyssnar på min intuition för att hitta rätt och det får ta den tid det tar :)


Har varit på 2 storseanser med Terry Evans och han är helt underbar.
Seanserna har mycket publik men den har en sådan värme och kärlek samt att den ofta är mycket humoristisk.
Såklart är det mycket tårar men andevärlden kommer ofta fram med mycket skratt.
Synd att Terry inte tar emot privatsittningar..
Men min dröm är att utbilda mig hos honom på hans kursgård i Fanthyttan.


Bergsmeditation som Terry har grundat är något jag har anmält mig till här i Västerås, som förhoppningsvis börjar snart...
I korta drag utvecklar man en relation till sin inre omedvetna värld...


Här är en länk som visar vilka syften bergsmeditation har:


http://www.creativexperiences.com/svenska/bergsmeditationen/bm-vilket-ar-dess-syfte/


Lev i nuet<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar