fredag 8 april 2011

Skräckfilm...

Jag längtar efter att se en riktigt bra paranormal skräckfilm.
Det ska vara övernaturligt med andar...älskade The Amityville Horror, Exorcisten,The Omen och liknande filmer när jag var yngre...

Paranormal Activity var sådär,det övernaturliga var bra men den var rätt långtråkig.
2:an var ännu sämre men gillade ändå det övernaturliga i dem.

Nu längtar jag bara till att få krypa upp i soffan och känna av spänningen...





Men om man vill se en riktig tjejfilm så gillar jag "Under The Toscan Sun" väldigt mycket.
Den kan jag se om och om igen :D Kanske för den har kärlek och nåt så spontant som att på en resa hitta sitt drömhus och ta steget att flytta till ett annat land.
Huset i filmen är som ett av mina dröm objekt och det låg i en underbar vacker natur
.
Vem vet hur det blir i framtiden..man kanske sitter i ett varmt land med underbar natur ute på sin terrass med tekoppen i handen och bara njuter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar