fredag 20 maj 2011

Det är stort...

Mitt hjärta blir så stort och jag beundrar verkligen människor som det går riktigt bra för. De som jobbar hårt för något från ingenstans.. och speciellt för dem som tidigare haft det svårt i livet och nu fått lön för mödan de har lagt ner för att bli den de nu är.
Blir stolt och de förtjänar verkligen all lycka och välgång!!


Förstår bara inte att så många blir avundsjuka på såna människor.
Att de inte kan bli glada för deras lycka... 
Men man märker verkligen hur egoistiskt samhället har blivit, att människor sätter på sina falska leenden och önskar dem lycka till.
Dessvärre finns det de som råkar ut för att de närmaste man har runt sig, både vänner eller familj kan vara riktigt falska och nästan hoppas det går åt helvete för personerna som har jobbat så hårt för något.

Hur sjukt är inte det?!!

Om jag någon gång i livet skulle bli lyckligt lottad och kunna jobba ihop en rikedom, så hoppas jag att alla falska människor då håller sig borta så jag kan spendera mina pengar på de som verkligen har ett gott hjärta!!

Kärlek och lycka till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar