tisdag 24 maj 2011

Explosion och kärringkropp...


Gårdagen var ett helvete att ta sig igenom.
Med värk i leder och olika delar av kroppen, samt en sådan ljudkänslighet och huvudvärk så jag skulle kunna slita av mig huvudet.
Det kändes precis som det skulle explodera.
Kroppen var stel och jag orkade knappt ta mig till toaletten eller ta något att äta.

Jag trotsade iallafall min kropp och huvud med att kolla runt på nätet lite för att se om jag hittade något som kan hjälpa mig att bli bra från detta helvete. 
Läste några bra artiklar som stämde in på mig och som fick mina tårar att börja trilla.
Snälla människor, sluta att försöka klara allt och vara så duktiga hela tiden!! Vila och lev i nuet, rå om varandra och tänk på att era kroppar och själar ska klara igenom ett helt liv!!



Min mor var orolig och messade.. men klarade inte ens av att skriva tillbaka. Fingrarna värkte nå så fruktansvärt.
Mår fortfarande dåligt men sätter på "masken" lite och vilar mig i form tills i eftermiddag när storskruttan ska till läkaren.

Det är väl så man får leva lite..."på låtsas", innan forskare hittar något botemedel...


Lev förnuftigt och lyckan strålar mot er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar