måndag 30 maj 2011

Förstår inte...

Konstigt med det där att folk säger åt mig att de finns för att stötta, att de bryr sig och att jag inte ska komma bort från gemenskapen...
Men ändå får man höra eller se att de ändå gör saker osv utan att fråga om jag vill hänga på.

Jag vet att alla gånger så kanske jag inte orkar eller inte kan, men man vill ändå ha den där frågan...
Och det som gör mig besviken är när någon person som verkligen hela tiden säger att jag måste finnas kvar i gemenskapen och att det är så viktigt och bra för mig att vara med, inte frågar...

Är det bara snack då.. Allt man har gjort, räknas inte det längre för att man inte mår så bra just nu?
Är det bara för att det ska låta bra för dem?


Nu förstår man bättre vad som är falskt och inte...


Ljus och hopp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar