fredag 27 maj 2011

Konstig känsla...

Jag har överlevt svängen ner på stan... väldigt tröttsam tur.
Nu ligger man i soffan framför tvn och väntar på att Spartacus ska börja.
Man hinner väl somna tills dess :))
Värken har inte alls gett med sig och man får ligga och vrida och vända för att inte bli helt galen...

Men har nu under några timmar känt av nåt konstigt på armen.
Har dock varit med om detta förut lite då och då...
Det känns som man får en rysning under skinnet men ändå inte.. det sticker eller pirrar, svårt att förklara... konstig känsla är det iallafall.
Sedan känns det som någon pickar mig på handen eller armen samt petar mig i håret.
Men det har jag varit med om mycket under många år samt att se.
Det är den rysningskänslan eller hur man ska förklara det som är nytt... vet ej om det har med andligheten att göra eller bara nåt helt vanligt.

Skulle bara vilja veta... nyfikna jag haha.


Jag funderar på att besöka något medium...det var många år sedan jag var på en privatsittning.
Har inte haft den riktiga magkänslan att det är dags tidigare eller det är vissa medium som jag inte känt att de är de rätta just då.
Skulle vilja få lite goda råd på vilka som andra rekommenderar, men jag har ett par som jag skulle vilja testa.

Lev i nuet och lyssna på din intuition <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar