lördag 21 maj 2011

Lyssna på kropp och själ...

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med en vän.
Vin och prat blev det i solen och ett hål jag har haft inom mig lagades...
Var skönt att få vissa saker förklarade.
 
Men har fått höra av flera nu att de inte mår bra i kropp och själ, och det gör mig ont att höra.
Jag är livrädd att de ska få detsamma som jag har och vill verkligen varna innan det går för långt för dem.
Så tänk på er hälsa och lyssna på kroppen!!

Inget blir bättre av att stressa eller göra saker som man egentligen inte orkar eller klarar av.
Man är ingen robot och världen går inte under för att man står på sig och t ex säger som det är till sin chef eller vem det nu kan vara.
Vi människor är inte supermänniskor som klarar allt...


Jag har lärt mig en läxa och jag hoppas att jag aldrig kommer göra om samma misstag igen.

Ta hand om er <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar