fredag 27 maj 2011

Retreat och avkoppling...

Skulle behöva åka på något retreat eller något liknande...
Tror jag blir galen på min kropp just nu, och imorse sa den ifrån ordentligt en engång av det helvete jag haft under dessa fem dagar...
Vet att meningarna eller orden kanske blir konstiga, men det är mitt huvud som får jobba så hårt för att få till meningar just nu.

Vaknade tidigt när älsklingen skulle till jobbet och försökte somna om, för jag var ju såå trött.
Men jag vred och vände och visste inte hur jag skulle ligga för värken i olika kroppsdelar...
Tillslut försökte jag läsa en stund för att gå upp det orkade jag inte.
Men som tur var så somnade jag efter en stund och när jag vaknade så kände jag en sån trötthet och utmattning så kroppen ville inte röra sig.
Ögonen gick knappt att öppna... vill inte vara med om detta längre!!
Har gått 3 år sen jag kollapsade helt men ca 2,5 år av heltids sjukskrivning.


Vill bara att det ska vända och göra mig normal nu!!

Inte nog med det så måste jag ner på stan idag en sväng... men ligger fortfarande i soffan och har svårt att hoppa in i duschen... jag vill ju så mycket, varför vill inte min kropp detsamma?!

Ska lyssna och njuta av denna först:




Njut av er fredag och helgen som nalkas <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar