torsdag 21 juli 2011

Elaka demoner :(


Min ilska och frustration har uppenbarat sig igen.
Har haft en rätt bra period nu sen mitten på förra veckan... har haft värk och lite trötthet, men det har ändå känts lättare inombords på något sätt.. och jag har orkat städat lite mer än jag någonsin gjort på dessa 3 år utan att känna mig helt utmattad efteråt.

Har nyss tagit en långpromenad för att försöka få ordning i huvudet med tankar och att ilskan ska ge med sig lite.
Men det var svårt idag... tårarna brände under hela vägen bakom ögonlocken och jag hade lust att slå och sparka på alla träd som stod efter vägen.
När jag blir riktigt arg så kommer ofta tårarna och nu fick jag hålla emot för att inte de skulle börja rinna.


Det känns som jag står här alldeles ensam och få brottas med det jag har på insidan.
De som jag vill ska stötta och bara finnas här under den lilla period jag får så här försvinner.
Låtsas inte om att mitt mående är så här och att jag själv måste ta mig igenom denna plågsamma jobbiga känsla.

Varför är det så??

Vill bara kunna släppa ut allt som finns därinne.. allt plågsamt för min själ...

Helst vill jag trycka på en stopp knapp och sen flyta iväg någonstans när resten av världen står still... orkar inte kämpa...
Intuitionen gör sig påmind... den som jag ska lyssna på... men hur lätt är det?!
Allt som jag bygger upp inom mig själv rasar emellanåt..
Funderingar och tankar jag har får jag ej svar på och är för rädd för att fråga om det...


Jag orkar tyvärr inte vara stark hela tiden... men vill ha något som håller upp en under de svåra stunderna...


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar