tisdag 12 juli 2011

Farbror doktorn...

Var igår till läkaren för en återträff och kolla hur läget är nu med allt.
Tog även blodprov för att kolla mina värden efter B12 sprutorna b la och se så det inte fattas nåt i min kropp...
Det känns inte som dessa sprutor har gjort någon skillnad med mitt mående.
Har även läst att det är så olika hur de funkar på dem som har ME/CFS eller utmattningssyndrom.
Vissa funkar det inte alls på och förstås så är nog jag en av dem :(

Får se sen när testresultatet kommer om det är något jag behöver.

Är iallafall stolt över mig själv att det går så pass bra att ta sprutor...
jag har riktig fobi för nålar och blod :/

( Tatueringsnålar är dock annorlunda, varför vet jag ej haha... men att tatuera vid handleden och armvecket är läskigare dock... )

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar