måndag 4 juli 2011

Gamla goda serier...

Jag fick presenter av älsklingen för ett tag sedan... gamla goda serier från slutet av 80-talet in på 90-talet...
Nämligen alla säsonger av Svenska Hjärtan och Nord och Syd :)
Gissa om jag blev glad!!! Hihi






Jag vet, jag har blivit kärring :)) Men det är sådan nostalgi!!

Svenska Hjärtan satt jag och kollade på från det jag var 9 år med mina föräldrar.
Svenssonlivet i radhus med intriger, massor av vin, sherry, cognac, otrohet och skvaller...underbart att se på under regniga dagar :D
Men alla 4 säsongerna är nu avverkade, gick rätt snabbt haha..blev lite beroende när man väl började.

Sen har vi Nord och Syd... de flesta blev lite småförälskade i Patrick Swayze... 
Jag minns att jag ville mamma skulle sy en sådan där stor vacker klänning kvinnorna hade på den tiden till mig.
Man var liten och serierna blev något man längtade till varje vecka.


Nu fattas bara Goda Grannar säsongerna..sen så kan jag njuta och känna nostalgin skölja över mig :))

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar