tisdag 12 juli 2011

Powermeet, trötthet och promenader...

Har inte orkat så mycket den sista tiden... tröttheten har infunnit sig rejält.
Haft riktiga sömnsvårigheter så fick lov att börja ta sömntabletter igen för att inte klappa ihop totalt.
Det negativa är att jag känner mig drogad av dem dagen efter samt bara vill sova fast det egentligen inte går.
Nåja bättre det än att inte sova alls!!

(Dålig bild, men den enda jag tog)

Var iallafall ner på Power Meet en sväng med älsklingen och några vänner på fredagen... satt på Circus och Å först för ett par goda drinkar att läska sig med.
Sen blev det en promenad hem förbi alla bilar och folk som hade samlats efter vägen.


Sen har det blivit en del promenader i skogen mestadels för att få rensa huvudet lite och få bort rastlösheten som kryper inuti min kropp.
Blir så när jag är som mest utmattad i kropp och själ.. märkligt det där.


Blev lite blåbärsplockning också en sväng efter en promenad :)
Älskar verkligen att man har skogen alldeles runt hörnet, där man både får en underbar promenad/joggnings tur i spåret eller blåbärs/svamp plockning.
Fåglarna kvittrar och springer omkring på marken och prasslar eller så ser man harar,rådjur och ekorrar som lever sina liv mitt ibland oss.
Underbart och härligt är det!!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar