måndag 4 juli 2011

Viljan...


Min vilja var det inget fel på i helgen, men orken fanns knappt.
Var fruktansvärt trött och utmattad men min robot visade sig och glädjen att träffa lite vänner fick min demon att vara instängd för en stund.



Blev cityfestivalen med min mor och storskrutta och en mättande langos...
Orkade tyvärr bara vara där i mindre än ett par timmar pga min trötthet och ljudkänslighet.
Var bara hem och vila, sluta ögonen någon timme innan det var dags för att umgås med lite vänner.
Man måste passa på när alla kan.
Så var bara att ta fram roboten igen... var bara drygt när jag inte kunde prata som folk haha... glömde ord då och då och meningarna kunde bli lite sisådär.. men vad gör det om hundra år?! :D
Skönt när folk inte bryr sig.. :)

Tack alla som var med och gjorde min fredag!! <3

Efter många dagar av verkligt stora sömnsvårigheter ska jag nu ta denna vecka till en viloperiod och ett försök till att lära mig somna.
Börjar bli riktigt påfrestande nu med så lite sömn.


Men hoppet överger mig inte!! :))


<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar