söndag 28 augusti 2011

Ännu en Osynlig sjukdom...

Har läst om ännu en Osynlig sjukdom, fibromyalgi...
Tack S för länken jag fick av dig :)
Eftersom läkarna inte ger mig fullständiga diagnoser så måste man försöka hitta det själv...
Har av både medium/healers och andra samt nån läkare (fast de vet ej säkert) fått veta att jag troligtvis har fibromyalgi också.

Nu när jag läser om det så ja, så mycket som stämmer in på mina symptom... likaså som ME/CFS...
Vill bara veta vad jag har så jag kan försöka få rätt hjälp.
Har inte ork och kraft att hålla på och kämpa för att få hjälp som jag gjort sen i början av 2008.
Ingen av dessa "sjukdomar" syns och svårt för läkare att hitta... men de forskar på det.

Dessa kroniska sjukdomar får man lära sig att leva med och jag hoppas att de börjar lyssna på sina patienter och inte ger ut tabletter för depressioner osv. kors och tvärs och struntar i personen.
Det är sånt som gör en deprimerad och livsgnistan kan lätt bli mörkare.

Här är iallafall en bra länk för denna sjukdom : fibromyalgi 

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar