lördag 27 augusti 2011

Frustrerande!!!

Hörde häromdagen att jag visst varit ut på dejt...
men vore bra om jag visste om det själv haha.
Hade varit mysigt om det vore sant kanske.. ;)
Mitt ex har visst fått endel mess under vårt förhållande och även när vi inte var tillsammans och även telefonsamtal om när jag har varit ut med vänner, var jag har varit och gjort.
Jag har även visst dansat med snygga killar också... även det mer än jag själv visste :))
Har även förekommit att vi varit hemma och myst tillsammans och han har fått mess om att jag var ute.. vad ska man säga om det?!
Och dessa människor har jag ingen aning om vilka det är.. vissa känner jag inte ens eller har träffat... Idioter!!


Trodde denna stad var större än så och att människor hade egna liv.
Snart vågar man inte gå ut alls.. men nu är jag singel så jag behöver inte känna mig dum om någon sprider osanningar längre.


Så alla nyfikna...idag ligger jag hemma i tv soffan och myser ;)


<3
 

1 kommentar:

  1. Visst är det underbart att folk har bättre koll på vad man gör än vad man har själv..! Trodde ju faktiskt att V-ås var större. Är det på detta sätt som legender uppstår. Alltså via rykten och skvaller :)!

    Ha det bäst och kram!

    SvaraRadera