onsdag 17 augusti 2011

Har fått nog...


Varför måste man ha så mycket känslor i omlopp och som dessutom skadar en?!
Vill inte gå tillbaka till hur jag var förr heller där jag blockerade mig och var kall i så många år.
Mina tankar går ej att stoppa och de känns som ett myller där inne.


Vissa små stunder känns det som jag kan gå vidare... släppa allt och vara så stark... men efter en stund bryter det jobbiga igenom och klamrar sig fast.


Känns ibland som jag är någon annan, nåt som tar över mig helt fysiskt och psykiskt... är en mycket konstig känsla eftersom det känns som jag är så liten nånstans där inne och bara vill ut från den lilla bubbla jag hålls fången i...


Läste bland annat i mediumet James Van Praaghs bok att andra osaliga eller svarta energier kan etsa sig fast i en och man får den energins känslor osv... att det då kan kännas som någon annan tagit över en... skumt.
Men jag hade en svart osalig inom mig som en healer fick veck efter ett tag, så vem vet om mycket av det jobbiga o dåliga blir värre pga det...
Nåja bara en liten teori :))


Nu ska jag ta och meditera lite så jag kanske får ut lite skit och får det lugnare i kroppen.


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar