fredag 5 augusti 2011

Healing och svar...


Var till en kvinna i förrgår i Hedemora och fick healing och medial sittning.
Var underbart att få bort de blockeringar jag hade i min kropp.
Hade visst en bortgången yngre man som hade hakat på mig och dragits till mitt ljus... (jag har ju inte lärt mig stänga ner)
Han livnärde sig på när jag mått så dåligt och han var riktigt osalig stackarn.
Men hon hjälpte honom till andra sidan :)
Kan vara den man som frenetiskt talat till mig och velat haft hjälp.
Mitt inre var väldigt svart av honom och hon rensade bort all blockering så jag blev vit,ljus och fin igen :)
Känns lättare nu och inte så tungt som jag tidigare känt...
Vet nu varför jag ofta bar och drogs till svarta kläder och ville ha svart och mörkt runt om mig i t ex lägenheten... 

Nästa steg är att rensa min lägenhet på negativa energier.
Ska bli spännande och se hur det kommer kännas efteråt då jag har haft endel aktivitet och jobbig tung energi här.

Behöver bli nytt, rent och lätt både inom mig och runtom :D


Fick även bekräftelse på att min intuition är väldigt stark och att mina magkänslor stämmer. 


Så nu är det dags för mig att välkomna alla mina fina underbara guider jag har runt mig och lära mig mer om medialiteten/healing och kunna handskas med det. Även djurkommunikation hade jag i mig, så får se om jag gör något åt det i framtiden :) Älskar ju djur!!
Har förut bara gått och blivit frustrerad och fundersam...


Jag ska även lära mig att älska/ ta hand om mig själv riktigt ordentligt och den fina väldigt ljusa själ jag är ;) Känns bra att veta att jag är som en ängel hihi...

<3





1 kommentar:

  1. hej,,det låter så härligt..jag har en jag brukar gå till fått healing,,man behöver det ibland...Kram

    SvaraRadera