söndag 21 augusti 2011

Helgen...

Helgen spenderades i Fagersta med att försöka vara liite social samt försöka vila upp min trasiga själ och kropp.
Blev samtal och mys hos 2 jättefina vänner, D och M...tack för att ni är dem ni är!!! <3
Ja att man är oartig och somnar hos ena är väl inte så bra..men snarkningar smittar faktiskt ;D Men mys var det :)

Sen att umgås med min underbara storskrutta och föräldrarna gjorde att denna helg gick utan att tänka föör mycket på det jobbiga. <3

Det negativa var att min kropp sa ifrån och uppvisade influensa symptom på hög grad och jag blev deckad totalt... hatar detta!!
Men men, bara att lära sig leva med det helt enkelt... det blir väl bättre någongång :)
(Missade dock "Rock Med Livstid"..trist men kanske lika bra...)

Många kramar och kärlek går till alla som finns där för mig..ni är bäst!!


<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar