onsdag 31 augusti 2011

Magkänslan fanns där..IGEN :)

Nu hände det igen..oftare o oftare nuförtiden...min intuition blir så stark och den visar sig ha rätt.
Skulle iväg och bli "utredd" igen för min utmattning... vet att det stället inte är det rätta för det, men man är ju tvungen så bara göra som de säger... :/
Man får väl där tjata och kämpa till sig en remiss till Gottfries kliniken eller iallafall försöka få dem att gå vidare med det...

Men imorse ringde de och ställde in besöket för läkaren var sjuk, och det märkliga var att jag hade en stark magkänsla om det redan igår.

ALLT HAR EN MENING!! :)

Iof ville jag ha detta gjort men ska på Bergsmeditation ikväll och behöver ta det lugnt så jag inte blir för slut till dess.
Ska bli kul och spännande och se vad man kan lära sig av det och hur man själv uppfattar det.
Så en gång i veckan i ca 2 mån ska jag lära mig om detta :)

<3 Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar