tisdag 16 augusti 2011

Ska rensas och renas...

Känns som allt har en mening hela tiden... blir fortfarande paff dock när saker dyker upp eller jag får läsa om det som verkligen är aktuellt för mig just nu...
Måste läka min trasiga själ... fyllas på med ny energi och få ut allt negativt och gammalt som man drar till sig av andra eller andliga energier och tankar...
Nu ett par dagar ska min dotter vara hos mormor och morfar så jag får chansen att riktigt rena mig själv eller iallafall försöka på egen hand.
Rensa min lägenhet på negativa och tunga energier och försöka få bort både det psykiska och fysiska onda.


Jag har igår pratat lite kort med den healer som jag var till för 2 veckor sedan samt läst mediumet/ healern James Van Praaghs ena bok...
Verkar vara en underbar människa och väldigt bra på det han gör.. han fick mig att verkligen tänka på att verkligen börja älska mig själv... se på livet att allt det jobbiga har en mening för just mig... allt kommer bli bra bara jag lär mig att skydda mig själv från så mycket dåliga energier som klamrar sig fast inuti en... 

Jag har läst en hel del om det tidigare men jag känner igen mig i hans berättelse om hur han är som person... b la att man går så djupt in i andras problem och vill hjälpa, så man själv känslomässigt lever sig in i andras liv... 
Det är mitt stora problem, därför jag själv töms på all energi jag har.
Jag kommer alltid vilja hjälpa andra men måste samtidigt rensa mig själv för att inte helt gå under.
Så alla vänner och nära och kära ska ej strunta i och kontakta mig om de behöver prata osv...bara jag som måste jobba mer med mig själv :)

Nu när det känns som jag verkligen nått botten under en tid, ska jag trots det onda och tunga i mig ta hand om mig mer och verkligen visa mig själv att JAG vill ha mig kvar i livet och leva det liv JAG vill ha...

Kärleksfulla tankar går till mig själv och alla ni andra där ute!! :)

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar