fredag 12 augusti 2011

Vilka dagar...


Tunga dagar med värkande hjärta är grejen just nu.
Man drabbas då av elände jämt... men så är väl livet..allt har en mening.
Har väl skapat min livssituation alldeles själv av min själ där på andra sidan... och min själ just i detta liv.
Denna blogg verkar bara fyllas med negativa saker, men är just då jag som mest behöver skriva av mig, då jag får ur mig mycket av det jobbiga på insidan.

Ska verkligen jobba med mig själv och få bort det dåliga som gör mig så sårbar.
Ska utveckla mitt inre och få kunskap om det jag längtar till att få hålla på med och utföra...det mediala och healing :)

Tänk att man vet egentligen så mycket om den kognitiva psykologin men vägrar att utföra det rätt.
En envis inre röst vägrar och man orkar inte streta emot... men ibland får den vika undan.
Jag vet egentligen vad som är bäst för mig och min själ... men hjärtat kan ibland säga annorlunda.
Ska nu under en tid rensa mitt huvud och stilla mitt hjärta och försöka få min inre lilla demon att sakta men säkert tyna bort.

Kan inte vara gud och hjälpa andra... kan inte låta mitt hjärta få vinna över det som kan vara den bästa lösningen för min själ, att få bort min demons röster... Bara jag kan hjälpa mig själv just nu, jag och mitt kloka huvud ;)


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar