torsdag 8 september 2011

Åh vad härligt.. :)

Det var underbart att få lyssna och tolka meditationsupplevelserna på bergsmeditationen igår :)
Prat om det man har i det undermedvetna och vad olika saker symboliserar just för en själv... väldigt intressant!!

Jag hade förberett mig och mitt huvud några dagar innan för vila och försöka få bort onödiga tankar, så jag skulle orka och försöka klara att kunna tänka på vad de andra upplevde och göra tolkningar.
Det funkade rätt bra... :)
Men är slut i huvudet idag dock.

Min meditationsupplevelse var helt annorlunda från förra gången och mycket konstiga känslor som kom fram...
Finns endel att försöka komma på vad det symboliserar för just mig...

(Så söt yoga hund) :))


Idag är det dags för första yoga/meditations passet för terminen på Shanti ska bli riktigt skönt :)

Allt som rensas ut från det inre yttrar sig i den fysiska kroppen har jag märkt... genom mer värk, stelhet, inflammationer i leder och senfästen osv... 
Man känner sig verkligen som en kärring allt som oftast :))

Men vad gör det egentligen... jag får kunskap, visdom och förståelse för andra... det är något positivt i allt det jobbiga och dåliga. <3

Ljus och kärlek till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar