torsdag 8 september 2011

Går vidare...

Har börjat inse att jag verkligen håller på att läka från det destruktiva och djupa kärlek jag hade under flera år... har inte gått så lång tid, men jag jobbar mycket med mig själv och det inre och det verkar har gjort mig gott...
Jag är inte lika nedbruten och det känns lättare inom mig... men får se när man vågar älska någon igen...

Jag tröstar mig inte med sånt som jag skulle gjort tidigare... det var bara för att straffa mig ännu mer för det onda som var inombords...

Nu är jag glad och stolt över mig själv att jag säger stopp och inte bedövar mig med sådant som jag mår ännu dåligare av som person. (Det är ej alkohol och droger jag menar nu!!)

Allt har givit mig nya insikter och en starkare person.. ska verkligen försöka att lyssna på mitt inre i framtiden :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar