tisdag 6 september 2011

Höst och mys :)



Så underbart det är med höstrusk ibland när man får sitta inne och kura upp sig i soffan med ljus tända och lite rökelse.
Det som fattas är väl kärlek också, att slippa sitta själv.. men får väl hoppas att man hittar någon inom snar framtid... :))

Stor skruttan vill inte ofta sitta och mysa längre som förr... trist att barnen växer upp så fort... men ska ändå vara glad att hon är en underbar och go tjej och vill kramas rätt så ofta ändå, trots att hon blir tonåring i år :)

För någon dag sen blev jag skraj att jag än engång ska få tillbaka det som jag drabbades av förra hösten och fick spendera en vecka på sjukhus med massor av antibiotika...
Fick så hemskt ont på sidan av magen samt sån värk med strålningar från högersida hals/nyckelben och ut mot axel ner i armen.
Man kan inte röra sig eller knappt ligga ner och inte prata för att det gör så ont.
Som tur var gick det mesta över men känner fortfarande av strålningen i nyckelben,axel och arm.
Men det har jag gått med under många år, fast värken varierar under perioder.



Högersida står för vår manliga sida har jag hört av den healer jag var till för ett tag sen... flera medium har sagt och även denna healer att min aura är helt svart över höger axel och arm... (Har även bevis för det från mina aurafotograferingar)

Ett medium sa även att min mormor ( när hon levde) hade problem med den sidan av armen och värk så den energin kom över till mig från henne...
Vet att hon hade mycket problem och att hon finns hos mig nu med... har sett henne efter att hon gick över till andra sidan :)

Behöver lära mig rensa bort dåliga energier inom mig... försöker men det tar väl tid att hitta sitt sätt...
Sen att ta hand om min hälsa och inte stressa, göra en massa tunga karl sysslor hela tiden, att allt är måsten och bara ta hand om andra och inte lyssna på sig själv är något jag kommit ganska långt med iallafall... 
Jag försöker lyssna på mitt inre jag, min intuition och mitt fysiska jag när det säger ifrån... 

Nu är det bara att även försöka säga stopp till mig själv när jag hittar fel män också :)) 
Innan det går för långt...

<3
 
 




1 kommentar:

  1. När jag fick min diagnos kändes det så bra att få veta att det faktiskt var en sjukdom och inte mig som det var fel på...Trodde att nu skulle allt bli så lättare...Och visst är det skönt att veta ,,men ibland gör det inte alls saken lättare när man har som mest jobbigt..och vet du ingen som inte har det kan någonsin förstå inte ens dom som är dig närmast..Spelar ingen roll hur mycket man än förklarar eller läser ,,så kan ingen förstå....Men om du läser dom sidor som jag länkar till så kommer du att förstå dig själv bättre och jag tror att det är det som betyder mest.....Önskar dig allt gott denna dag....Kramar i massor

    SvaraRadera