onsdag 7 september 2011

Läser denna bok just nu med mediumet Rebecca Rosen...
Underbar bok och övningar för att aktivera sin intuition och sedan kunna ta kontakt med sina andliga guider.
Man jobbar med sig själv och går ner på djupet... är lite jobbigt att tänka ibland, men läser och gör övningarna när jag känner att jag orkar lite mer :)
Känns som min intuition har blivit starkare detta år och att jag börjar lära mig lyssna på den liite mer... :))

Jag kanske sakta men säkert börjar läka i mitt inre och börjar öppna upp blockeringar...
Ska bli spännande och se längre fram vad som händer och hur det blir... :)

Nu är det strax dags att bege sig på bergsmeditationen.
Ska försöka rensa huvudet på tankar innan och bara kunna vara i nuet. Lycka till Linda!! Hihi

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar