tisdag 25 oktober 2011

...

Har hamnat i nån sorts bubbla...en annan värld... har tappat fokus på mig själv och mitt inre igen...
Meditationen imorse tog bokstavligen ett strypgrepp på mig och nåt är fel...

Jag förstår inte omvärlden och den förstår inte mig... märklig mening men så jag känner..

De runt mig får ut av mina brister, det som jag så sakta bygger upp igen och helar, vill bara att de ska förstå.
<3
Mitt dåliga samvete gnager som vanligt där inne och besvikelsen på mig själv blossar upp.
Min självkänsla backar... vill slippa att ständigt vara förstående för alla andra.. (som jag verkligen är) och få andra att kunna förstå mig liite iallafall..kräver inte mycket men en gnutta... bara få höra " jag förstår och jag finns här"....

Over and Out <3<3<3 Sänd mig styrka<3

1 kommentar: