lördag 1 oktober 2011

Häärligt o underbaart...


Har så här långt en underbar helg med storskruttan.. mys, prat och slapp, såå skönt!! :) 
Blev en cykeltur med henne igår också.. härliga värme!!
Sen att man är lite seg idag efter nattens långa samtal med någon gör inget.. ;)

Höstens fina färger och friska luft får mig att må bra och ska försöka mig ut på en promenad senare...
Men är inte i den bästa form nu dock efter att "influensa" symptomen har smygit sig på igen med en känsla av över 40 graders feber.. men min kropp reagerar så tyvärr..
Jag är heet haha... det kokar i kroppen iallafall.

Mitt yoga pass i tordags blev inte så skönt som jag hade trott... hade fått märkliga saker som hände inom mig o fyskiskt redan dagen före med meditationen, men nu under en övning så blev jag som förlamad i delar av kroppen och kunde inte kontrollera den alls... jag föll ihop och var yrslig och kunde knappt ta mig upp i sittande ställning... samt att talet knappt kunde kontrolleras...
Det gick dock över det mesta efter en stund men jag kände mig helt slut och konstig t om dagen efter.

Yogaläraren tror och märker att jag kan vara för öppen.. tar in för mycket och att mitt andliga utvecklas så snabbt...
Måste jorda mig mer och göra mer övningar för rotchakrat..
Har själv känt av att så är fallet, men skönt att få lite råd :) Måste lära mig ordentligt att "stänga ner".

Nåja får vila nu och meditera samt göra lite övningar tills nästa pass kommer... allt detta jobbiga man får uppleva är iaf något positivt.
Jag får nya kunskaper om mig själv och det är lite spännande vad som kommer näst.. :)

Kärlek till alla fina själar där ute <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar