torsdag 27 oktober 2011

Ett virr varr... Ett lugn...


Har nu känt några dagar att jag behöver få klarhet i mig själv... att samla ihop allt och sortera alla konstiga känslor och tankar...
Det har kommit saker i min väg som på nåt sätt har en mening med allt jag går igenom...
Fina människor riktiga själavänner som kan bolla mina tankar så man kan förstå det hela kanske lite enklare.
Är såå tacksam att just de dök upp just nu... behöver detta!! :)


Jag förundras även vilka genomgoda själar som finns där ute.. kärleksfulla individer med så mycket visdom och värme.
Dessa skulle man ha haft runt sig tidigare, men allt har som sagt en mening och jag tar tacksamt emot allt som kan få mig att må bra :)
Och de fina underbara själar som hjälper alla och ger av sig själv på ett makalöst sätt.. All kärlek till er!!
Beundrar er verkligen!! <3


Är fruktansvärt stolt över min dotter som är så förståndig och duktig.. Hur kan jag ha förtjänat en sådan underbar dotter undrar jag?!
Känns som jag inte alls levt upp till den mamma som jag så gärna ville bli.
Det mesta jag gick och drömde om hände inte.. och besvikelsen över mig själv vet inga gränser...
Men jag har iallafall klarat av hela hennes uppväxt själv fast jag ej mått bra långa perioder...
Hon är mitt allt och nu blir hon tonåring om någon vecka :)


Är också lite trött på folk..inte alla dock :))
Jag ska inte ta in så mycket utan bara flyta med och hålla sådant dåligt på andra sidan min skyddande bubbla...

Love, peace and light <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar