måndag 31 oktober 2011

Inte bra!! Men positivt tänkande... :)

Nu har jag ingen dator på några dagar och mitt inlägg jag skrev igår försvann.. hmm..

Helgen var eftertänksam med Harmonimässan i Stockholm :)
Blev berörd när M öppnade upp sin blockering... snyft.. 

Tack till underbara föräldrar för skjuts och mor och fina vännen M för sällskapet :)

Stämningen där är underbar med en massa energier som man får ta del av... men man blir lätt slut och trött...
Aurafotograferingen var som jag trott... mycket utveckling som sker med mig... spännande :)

Fått distanshealing med och det skapade mycket fysiska symptom för mig.. men ändå skön känsla... 
Tack Niklas för det :)
Måste lära mig det där själv nu känner jag.. :)

Nu lite tjejsnack hos Karro denna sprudlande fina måndag!!
<3 Sat Nam <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar