torsdag 6 oktober 2011

Vätskefylld ballong...

... är jag... hur fint är det?!
Och "influensa symptomen" är här sen några dagar tillbaks...
Kokhet och sprängande huvudvärk b la som inte försvinner med några som helst tabletter :(
Men är van nu, kan ibland gå ut över de människor jag har omkring mig med att jag blir "dryg" och lite irriterad.. inte alls min mening!! :/

Men vila är det enda jag kan göra så ska försöka med det idag... får se om man struntar i yogan på eftermiddagen... känns inte så bra att göra det med sådan här feberkänsla och yrsel... det visar sig.

Behöver ha något att se framemot nu känner jag.
Jag vill vara så där sprudlande glad och positiv som jag har känt mig ett bra tag nu :)


Allt jobb med mig själv har lönat sig men all den energi man lagt på det får man sota för nu då.
Bara bita ihop och hoppas denna lilla svacka går över fort!! :)

<3 Vi är vad vi tänker <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar