fredag 16 december 2011

Barnledig helg...

... och mycket ideér har jag, men att orka med dem vet jag ej om jag klarar...
Får se vad som händer :)

Förstår bara inte att dagarna går så fasligt fort, man hinner ingenting tycker jag... börjar väl bli gammal haha..

Känner mig verkligen positiv för livet fast man har nergångar och mår som man gör... inget ska få hindra mig från att vara lycklig!! :)
Vet att alla kanske inte tror att jag är det, att jag ibland skriver eller säger saker som låter negativt... 
och det som har med mitt syndrom att göra är bara ord och vissa saker/känslor som måste ur min kropp och huvud.
Att samla det på hög inom sig gör mig bara mer frustrerad över den situation man befinner sig i... så ut med skiten och in med nytt ljust och glädjande ;D

<3 Trevlig helg med kärlek från mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar