måndag 12 december 2011

:´(


Jag är så fruktansvärt ledsen och besviken just nu...

Är verkligen på botten idag i ett djupt hål, har iof varit i det där hålet under några veckor nu och spelat ett skådespeleri för omvärlden och för mig själv att jag orkar mer än jag gör...
Jag är så otroligt slut efter knappt nå sömn på ett tag... värk i kropp och huvud som knappt funkar...
Jag försöker vara glad och trevlig för vänner och de runt mig men det går inte längre :(
Jag ger så otroligt av mig själv och bryr mig om folk, föör mycket ibland att jag själv blir lidande...

En som jag verkligen bryr mig om vill ej prata med mig längre pga att jag inte är så jäkla sprudlande glad idag :/
Jag stack inte när denne var i sitt djupa hål men tydligen så ska just jag inte få ha dåliga dagar och jag ska tydligen vara uppåt och glad jämt och ge av mig själv...
Finns fler som inte finns där när jag behöver någon och det gör mig så ledsen och besviken...

Ska jag sätta på mig ännu en mask på den jag redan har och verkligen kämpa och låta  som jag är på topp för jämnan för att folk ska finnas vid min sida??!!
Varför bryr jag mig ens om andra och slösar på min redan dåliga energi på såna som gör som de gör?
För att jag bryr mig!!!! För att jag tycker om dessa människor.. dumt nog :´(

Nu behöver jag bara liite stöttning... några snälla ord.. för att jag ska palla med denna dag.......
Jag är inte mer än människa..

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar