onsdag 28 december 2011

.....

Varför ska allt vara så komplicerat när man bara vill att det ska flyta på?!!
Jag vill slippa tänka, bli utnyttjad och inte få någon respekt för det jag säger...
Men tydligen så är det viktigare att andra ska vara lyckliga.. och jag bara ta allt skit...


Allt detta gör att det går ut över saker som kan göra mig lycklig för engångsskull...

Men jag försöker vara stark och gå vidare, måste sätta stopp för det dåliga och bli lite egoistisk.. men vill inte vara så... vill även bli den gulliga och snälla som jag varit och inte bli denna hårda människa som allt fått mig att bli.
Men man är tvungen att vara det med för att inte gå under själv... jag måste bara kunna separera på dessa så det inte hamnar inom fel situation...

(En robot Linda som försöker hålla humöret uppe och tankarna borta)

Har överlevt julen med nöd och näppe... inte den bästa och jag hoppas framtida jular blir betydligt bättre.


Min underbara dotter och jag började träna lite med wii fit så vi kommer i form till nästa år :))
Bara jag som får träningsvärk??!!



Juldagskvällen var mycket trevlig med goa fina vänner och en sväng på Circus...
Vilar upp mig inför nyåret som även den firas med goa vänner :)
 

Men mycket tankar finns det som måste rensas bort...
Tack till er 2 som jag har pratat med om lite av skiten som finns... :) Tacksam att ni finns!! <3

<3 Namaste

1 kommentar:

  1. Om jag är en av dem så Vassegoo!! Klagomur är en ett av mina mellannamn. Hahaha Kram!!

    SvaraRadera