tisdag 13 december 2011

Ett fullständigt vrak...

 Nu ligger man här helt kraschad i kropp och själ... nyvaken efter försök till lite sömn och nerdrogad av sömntablett... :(
Igår hade jag den värsta dagen på länge med mycket olika jobbiga symptom som helt slog ut mig.
Vill inte ha det så här längre.. men det var ett tag sen jag var såå dålig nu... tidigare kunde det komma varje vecka då jag hade gjort lite för mycket än vad denna skitkropp klarar av. :/
Men idag orkade jag iallafall vara uppe lite fast jag mår skit och har värk överallt... t om tagit en liten powerwalk hmm...
Inte bra dock men kroppen sa NEEEEJ och mitt huvud som är kaos ropade Jaa!!! :/
Otroligt dumt av mig... min dotter är t om klokare än mig och försökte avråda denna dumma ide´.
Men är man envis så är man!!! ;))

*(INGEN PHOTOSHOP HÄR INTE, JAG BJUDER PÅ DET..)
Utslag i ansiktet (kinderna) p ga 

mitt dåliga mående :(


Så här vill jag ha det när jag tar mina stärkande promenader... mörkt och upplyst av fullmånen och med härlig musik i öronen...slippa tänka... :)
(Denna bild är tagen för någon dag sen)

<3 Ljus och kärlek <3

1 kommentar:

  1. Usch jag vet precis..Vädret är så jobbigt det är det som sätter sig i kroppen,,för en stund sen kände jag som om nån helt plötsligt lagt nått sömn medel i mitt kaffe,,och kroppen som världens influensa är på gång,men nej det är fibron och detta jäv...la väder....Sköt om dig kryp upp i soffan och bara var,,,Kramar..

    SvaraRadera