tisdag 6 december 2011

Konstig kombination...


... är det med glädje och trötthet..
Men jag är glad fast jag är i en tung period med trötthet och mina dryga symptom...
Får knapra lite sömntabletter så kanske man får liite sömn iallafall. :/

Tror jag glömmer bort mig själv nu igen på nåt sätt...
Är i någon sorts bubbla som består av blandade känslor.
Jag är både glad och frustrerad... men nu mer än förut har jag ett leende på läpparna och det känns underbart. :)


Var längesen som jag verkligen kunde skratta och mena det... inte skrattat som på låtsas... känt att det är äkta och att jag njuter av det... var verkligen på tiden!!

Har lärt mig att leva med denna "sjukdom" (ME).. inte alltid eftersom vissa saker fortfarande får mig frustrerad... men känns som att jag har lite koll på min kropp och hälsa nu trots nergångarna.

Och nu har jag även skoj med mina underbart fina vänner som man verkligen kan vara både trötta och glada Linda med... tack för att ni finns!! :)


<3






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar