fredag 9 december 2011

Pw och en tonåring...


... det går inte ihop... jäkla gnäll på fel gånghastighet och dylikt... :))
Men vi gick i mörkret till Erikslund för att handla lite på "droghandeln" knäppt namn by the way..och tillbaka iallafall.

Jag har nu intagit "robot" livet och gör saker trots att min hälsa säger STOPP!!
Vet att det är fel.. och att det kommer straffa sig ordentligt... men vad gör man inte för att försöka vara så normal som möjligt :/
Jag är positiv och ska försöka inte lyssna på pressen från försäkringskassan.. lättare sagt en gjort...

 
Jag ska fasen försöka njuta så gott det går av det lilla underbara och roliga som finns just nu :)
Samt droga mig med sömntabletter på kvällarna så jag kan fungera någorlunda normalt hihi...

<3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar