måndag 19 december 2011

Trist...

Vill att nåt ska hända, en liten ljuspunkt... att se fram emot...
Iof ser jag ljus varje dag och känner mig glad för livet... :)
Men det fattas lite... och jag vet att jag har en underbar o go vän som försöker få mig att hälsa på b la... komma bort och få ha lite roligt...
Men nåt i mig stoppar mig och jag vet inte vad... eller jo till viss del vet båda vad det är :)).. men jag med mitt mående är inte så rolig känns det som.

Tänk om jag är för tråkig??!! Vill inte sprida någon som helst dålig energi till någon annan...
Jag tänker på saken ett tag till... ;))


Är glad för att jag har dessa fina själar runt mig som bryr sig och som jag bryr mig väldigt mycket om!! Vill aldrig mista er <3


Måste även reda ut en sak som inte känns så skoj faktiskt haha...
Det som gör mig lite bekymrad är vad min kära syster sa åt mig för ett bra tag sen: Nu har du den där blicken igen...
Vilken? frågade jag henne...
Den flirtiga!!... hahaha.. har inte alls någon som helst "blick"... bara en och samma... inget som jag tänker på..
Fick även höra från b la ett ex en gång i tiden och någon annan att jag kan ha en sån där "kåt" eller magisk blick... haha jösses..
Jag flirtar inte överhuvudtaget, utan tittar på alla människor på ett vanligt vis... 

Så de som tror nåt annat har fel!! 
Kan inte rå för hur min blick kan uppfattas och det känns inte så bra att folk kanske tror jag flirtar hej vilt :))

 

Tack syrran för att du upplyser mig om jag har en konstig blick ;)

Och även för att jag har många killvänner betyder det inte att jag är mer än en vän med dem... ville klargöra detta så det inte blir några missförstånd...
Killar är lätta att umgås med och ofta mer raka och ärliga än tjejer... blir inte för mycket skvaller heller som det ofta kan bli mellan tjejer ;D


Finns flera underbara manliga vän själar som verkligen har fått upp ögonen på mig... fått lite tankar om hur jag försöker hjälpa andra men inte mig själv och att jag innerst inne vet hur jag ska gå tillväga med vissa saker och ger dessa råd till andra men inte praktiserar de själv...


Har några tjejvänner också, tro det eller ej ;)).. som inte alltid har det så lätt själva, men jag saknar er och finns för er med så ni vet!! <3

Tack R du fina själavän för att du skriver så kloka saker, texter som får mig att fälla en tår ibland..behöver sånt!! :)
Finns iof fler kloka fina vänner som finns för mig.. ni vet vilka ni är!! :) ... all kärlek till er!! <3

Kan inte tacka nog för att jag har er i mitt liv på ett eller annat sätt... fast jag är en envis tant som alltid inte är på topp ;))
 

<3 Styrka o Harmoni från mig i dessa juletider <3












1 kommentar:

  1. Självklart ska du se till att åka, hur ska någon som vet vad du går igenom kunna tycka att du är tråkig....dum du är. Grab a spoon!!
    /Danne

    SvaraRadera