tisdag 17 januari 2012

Dagar som gått....


Var några dagar sen senaste inlägget... inte haft lust...

I fredags var jag till Peter och lilla Sirre :) Blev någon drink, prat och lyssnande på bra musik.
Alltid lika trevligt!!


Vi tog oss ner till Nya Hattfabriken och spanade in det stället lite... fint blev det!! 
Circus blev sen stället för kvällen... Mattias och sen Linda joinade oss..skoj :)

Under hela helgen hade jag ingen ork i kroppen... det tar på mig just nu mer än vanligt att vara social samt att flänga runt på saker.
Vill så gärna och vissa förstår inte när jag försöker förklara hur jag känner... men så det är tyvärr.
Ska inte göra saker jag mår dåligt av eller blir sämre av... försöka att inte göra det iallafall.

Idag blir det mycket och det är jag inte överlycklig av direkt, men ikväll är det flera timmar yoga/meditation som jag ser framemot trots utmattningen. :)

<3 Namaste 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar