onsdag 22 februari 2012

Änglakort...

 Underbara fina Tess läste ett änglakort för mig idag... Änglarnas budskap...


Linda! ♥
Underbara du.... Du är inte alls ute och cyklar.... Du har HELT rätt i att värdera det som är viktigt i livet nu. Det har kommit till en punkt där du helt enkelt inte kan ta vad som helst och Änglarna bekräftar det. De vill också säga till dig att du är en Jorde Ängel, som är härför att sprida ljus. Och göra världen lite bättre (har du haft ont innanför skuldrorna förut?). Du SKALL inte kompromissa på dina förväntningar för du förtjänar bara det allra bästa ♥

Allt var klockrent och jag har nu fått det bekräftat.. ska verkligen lyssna på min intuition... :)
Och det att jag har ont vid skulderbladen stämmer... har haft under många år... är mina änglavingar som satt där :)
Har hört samma från en healer/medium förut..att jag är en jättevit ljus själ, som en ängel med stora vita änglavingar.. <3

Tackar så ödmjukast till Tess och ÄÄnglarna denna kväll <3

<3 Namaste och sussa så gott <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar