tisdag 21 februari 2012

Bad och harmoni...


Det är ett måste för mig att ta dessa sköna bad med ljus tända och lite rökelse...
Skulle velat haft en jacuzzi (och sällskap).. och lite vin :)

Men det viktigaste är väl att man har ett badkar iallafall..bättre än inget och jag vill inte vara en materialist egentligen... :D

Och ett sällskap är ju bara en bonus...tråkigt att man blir så rädd och försiktig när det kommer till kärlek... kräsen... jag som är så enkel som människa kan börja tänka att min partner inte kan ha vissa kläder, ska lyssna på ungefär den musik jag gillar,vara ungefär som mig i sättet och gilla samma inredning som mig (annars är det kört) haha... 
Helt sjukt ju!! Ingen är perfekt som jag vill ha det.. och jag är absolut inte perfekt nånstans!!!
Vill inte vara så och hoppas verkligen jag släpper det där och bara är... tiden får utvisa...

<3
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar