onsdag 22 februari 2012

Tacksam...


Är tacksam för mycket just nu... jag ser så mycket gott i människor som man inte ens känner :)
Jag är inte på topp men jag är välsignad att då och då få ta del av människors godhet, så därför mår jag väldigt bra just nu :)

Tacksam för de goa underbart hjälpsamma karlarna/gubbarna på gymmet.. en bra stämning råder där med skoj och glada miner, love it!!.. De är hjälpsamma och vill väl... uppskattar det väldigt mycket eftersom det var evigheter sen man styrketränade... tekniken är i vissa övningar som bortblåst :)) så är glad att det finns goda människor som verkligen vill hjälpa till :)

Fina själavänner som sprider glädje och kärlek.. går och lägger mig med ett gott skratt och leende varje kväll :) <3

Min underbara dotter som bara är bäst.. vet ej vad jag skulle göra utan henne <3

Underbara föräldrar som alltid finns där när man behöver <3 Samt andra nära och kära i min närhet <3

Är tacksam för mycket idag fast livet kan vara pest och pina...

<3 Love and Light <3

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar