lördag 4 februari 2012

Veckan som gått...


Bjöd syrran på lunch i veckan... jag mästerkocken som verkligen inte kan laga mat :D
Mycket prat blev det då... alltid kul :)

Sen har det varit yoga för mig och innebandyträning för storskruttan... har även nu äntligen skrivit in mig på ett gym wohooo nu ska jag försöka få ordning på min kropp..
Vet inte om den har lust med detta dock, men måste försöka iallafall... vill bli frisk nu!!!

Vätska måste bort från denna skitkropp med..förstår den inte riktigt... går upp fler storlekar på kläder helt plötsligt och blir "fläskig" sen kan det ta typ en vecka så har jag gått ner dessa kilon och blivit smalare igen... märklig är skitkroppen som binder vätska på detta sätt :/

Om någon har något råd om hur jag ska göra så tas det tacksamt emot :)

Sen inte nog med det så är jag riktigt arg,frustrerad och ledsen på en som inte kan ta sitt ansvar för sin avk...... grrrr :(
Vad gör man???!!!

Peace, Love and Light <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar