fredag 10 februari 2012

Wohooo!!!


Blev en skön morgon promenad till gymmet idag också.
Var såå fint ute med alldeles vita träd... men kylan kan jag vara utan :))
Blev även lite solning efter träningen och ska bli skönt att få lite färg nångång.. känner mig som en blekfis...
Får inte bli för mycket solning bara så man förstör huden...inte bra!! 
Men är överlycklig att det är gratis solning när man är medlem på detta gym :)

Allt känns så bra just nu när jag helt satsar på mitt välmående.. jag planlägger min vila efter så jag inte kraschar fullständigt... allt är ett enda planerande för att kroppen inte ska säga ifrån...
Just nu funkar det :)
Det enda som är trist är väl att jag inte är så social och träffar vänner just nu.. men viljan finns, måste bara få komma in i detta med träningen och försöka få balans på allt...
Yogan igår var hur underbar som helst och den gör att man verkligen får harmoni i kropp och själ <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar