tisdag 20 mars 2012

Insikter...

Jag har börjat få lite insikter om mig själv och mina olika beteenden...
Har under en tid nu verkligen gått in i mig själv och lyssnat på vad just jag behöver för stunden och fortsatt med det...
Det som kommer till mig är det som jag behöver och som har en mening... jag behöver inte söka efter det som jag tror jag behöver som kärlek, gemenskap, vänskap, vila och ja vad nu det kan tänkas vara.

Min kropp och själ säger verkligen till när det är något som inte behöver finnas i mitt liv just nu...
Jag får även fysiska symptom som t ex eksem, munsår,vätskeansamling i kroppen (viktökning) eller liknande när något inte stämmer och när jag har saker inombords som måste ut... märkligt hur kroppen reagerar.


Nu ska jag ta tag i utrensningen av min lägenhet på energier som stör här hemma... senast igår sa en 9 åring att han inte vågade gå in i mitt sovrum för det fanns någon där inne...
Och jag vet att jag har aktivitet där av olika energier... måste få balans så även jag kan sova lugnt om nätterna!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar