måndag 12 mars 2012

Pausvila...

Har inte mått så bra under en tid... 
Min kropp och själ har sagt ifrån att det har blivit alldeles för mycket under en tid med träning och test av min kropp vad den klarar av...

Jag ville så gärna orka med styrketräningen för den gör mig glad..det är ett intresse som jag verkligen har brunnit för förr...
Tänkte även det att där får jag vara social samtidigt samt träna upp min gamla knäskada från tiden när jag spelade bordtennis som gör sig tillkänna vid vissa promenader...


Men de få gånger jag tränade i veckan blev för mycket iallafall ihop med det vardagliga sysslorna samt samtal med vänner... blir ofta kaos i huvudet och fruktansvärd huvudvärk som migrän när det blir för mycket samtal med folk och då man måste tänka... :/


Men vet att jag blir lycklig av gymmet..det som håller mig uppe och glad till viss del.. man måste göra sådana saker som gör en glad när man mår som man gör...
Nu blir det hädanefter mindre träning och kommer då ta det väldigt lugnt... men det som är tråkigt är att jag måste rikta in mig på vissa saker och låta andra vara..
som träffa vänner etc samma dag som träning går inte alltid...
En liten sak då och då sen vila däremellan...trist men ja så måste jag leva just nu :(


Är även deckad i influensa just nu och det är mindre skoj eftersom det blir dubbel influensa med mina annars så vanliga influensasymptom... nåja bara vara stark!! :)


<3


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar