torsdag 5 april 2012

Geggat och frusit...

... Men haft det alldeles förträffligt bra!!
Nu har jag inga bilder tagna ifrån gårdagen men dagen började med en uppfriskande powerwalk i solen.
Jag hade tänkt att gå till gymmet, men kände att min kropp inte skulle palla det riktigt.. så jag fick lov att lyssna på den för engångsskull :))

Sedan blev det att umgås med H och barnen... lite pyssel med att göra ett påskägg av en ballong, tidningspapper o tapetklister.. alltid kul att gegga lite :D
God middag med grillat fick jag med..muums!!


Sedan blev det stallet o ridning för duktiga R.. och stå o huttra lite för mig haha... tur man hade en gentleman som lånade ut sin jacka..gullisen :)
Men vad härligt det är att vara bland hästar igen..det var inte igår :)

Tröttheten gör sig påmind och jag är helt slut om kvällarna... nu måste jag vila en hel del så jag inte helt klappar ihop...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar