torsdag 26 april 2012

Middagsdax :)


Var ut med båten igår med älsklingen och storskruttan :)
Var lite varmare vindar så det var skönt.
Nu längtar jag verkligen till värmen...




Har haft influensasymptom nu några dagar pga min ME och 
att jag gjort lite för mycket än vad min kropp orkar med...
så allt är som det brukar alltså... 
svårt att hitta balansen ibland när det finns saker i vardagen som man är tvungen att göra...
Båtturer hör till lyxen för min kropp..harmoniskt är det :) 
Och det blev gös till middag denna kväll...



Wohooo så underbart gott med alldeles färsk fisk!!!
Malin gillade det med som synes ;D



Utmattad och sliten med dessa skitutslag i ansiktet och mörka ringar under ögonen som ME:n gör... fortsätter jag mitt liv på bästa sätt utan retuscheringar....

... och med positiva tankar i det kaosfyllda huvudet...

Jag mår hur bra som helst utöver detta... tacksam över mycket just nu <3 ... bara att jag saknar jobbet, men så är det..bara acceptera för tillfället...

Går på gymmet lite mindre än förut och ibland blir det t om uppehåll ett bra tag... men måste underhålla kroppen lite och dessa lårmuskler växer utan att jag vill det... inte kul att jeans blir trånga över låren :))
Tar inte så tunga vikter för benen just för jag har lätt att bygga på mig där.. men vad hjälper det..suck haha

(Inget som syns för andra men märks för mig)

Nu har jag vila på schemat och i eftermiddag väntar det underbara yogapasset med Ulrica :) Längtar!!!

<3 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar